Reklamacje i zwroty

Drodzy klienci,

zawsze staramy się zapobiegać skargom. Dokładnie sprawdzamy nasze produkty i zależy nam na tym, by nie mieć żadnych reklamacji. Bardzo przepraszamy za wszelkie komplikacje, które mogą spowodować stratę czasu.

Uprzejmie prosimy o staranne wypróbowanie produktu przed złożeniem skargi. Problem może być spowodowany tak prostą rzeczą, jak naprzykład obrócenie złącza o 180 stopni. Przeczytaj także artykuł „Często zadawane pytania”. Jeśli nie wiesz, co robić, skontaktuj się z nami.

1) SKŁADANIE REKLAMACJI

  • W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz on-line tutaj.
  • Poczekaj, aż nasza obsługa klienta skontaktuje się z Tobą w sprawie decyzji dotyczącej reklamacji.
  • Nie jest konieczne natychmiastowe odesłanie towaru do nas, w niektórych przypadkach wystarczą same zdjęcia.

2) ZWROTY I WYMIANY TOWARÓW

Masz prawo zakupiony towar zwróć lub wyminić do 14 dni od odebrania przesyłki.

  • W celu zwrócenia lub wymiany otrzymanego produktu, wypełnij formularz on-line tutaj.
  • Wkrótce otrzymasz informacje o procesie na swój adres e-mail.

Adres zwrotny:

Otrzymasz adres po wypełnieniu formularza zwrotu / wymiany

WARUNKI

  • Towary nie mogą być zużyte i / lub nosić ślady użytkowania lub uszkodzenia.
  • Aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas wysyłki, należy bezpiecznie zapakować towar - najlepiej w oryginalne opakowanie.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas jako dostawa za pobraniem. Paczki te zostaną odesłane z powrotem na Twój adres na Twój koszt.

ZWROTY I OKRESY CZASOWE

  • Twoja prośba zostanie rozpatrzona w ciągu 3 dni roboczych lub mniej.
  • Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 30 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwróconych towarów.
  • Należy również pamiętać, że podczas wymiany produktów trzeba złożyć nowe zamówienie.

MASZ WĄTPLIWOŚCI?

Skontaktuj się z nami za pomocą następującego adresu e-mail: info@decoled.pl

 

NOWOŚCI MAILEM